واکنش احسان علیخانی به حاشیه مشترکش با نیوشا ضیغمی/ عکس

5fcc81e5702e9_5fcc81e5702eb احسان علیخانی درباره حاشیه‌های ایجاد شده مربوط به اینکه نیوشا ضیغمی باعث اخراج او از یک برنامه شده است، توضیحاتی را ارائه داد.

اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که احسان علیخانی از سال‌های گذشته خاطره‌ای را تعریف کرد.

احسان علیخانی در این ویدئو گفت: در ۱۸ سالگی هنوز کسی منو نمی‌شناخت، سر یک پروژه دستیار بودم، قرار شد یک بازیگر را صدا کنم ایشان ناراحت شدند و عوامل صحنه من را اخراج کردند. چند سال بعد آن بازیگر درخواست حضور در برنامه ام را داشت و من گفتم همانی هستم که باعث اخراجم شدید و ایشان باور نکردند.

حالا چند روز است که اسم نیوشا ضیغمی به عنوان آن بازیگر منتشر شده است و روز گذشته، احسان علیخانی با انتشار متنی نوشت: “در چند روز گذشته، این شایعه برای سرکار خانم نیوشا ضیغمی ایجاد کرده! باید بگم این خبر کاملاً کذب بوده و ایشون هیچ ارتباطی به این خاطره قدیمی ندارند.”

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اتخاذ موضع مخالف دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نسبت به رئیس این شورا

ی دسامبر 6 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی آنچه می‌توانست برنامه‌های نمایندگان را به خطر اندازد، واکنشی همسو با دولت از طرف شورای عالی امنیت ملی بود و روز گذشته نه‌تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه دبیرخانه «شعام» رسما مقابل رییس این شورا قد علم کرد. «رییس شورای عالی امنیت ملی رییس‌جمهوری است، مجلس هیچ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000