۵۰ ساله شدن «داستان عشق»/ رمانسی که همچنان پابرجاست

5fcbac2b94ffb_5fcbac2b94ffd فیلم «داستان عشق» ساخته آرتور هیلر دسامبر امسال ۵۰ ساله می شود.

به گزارشخبر فوری به نقل از دیلی میل، فیلم مشهور و محبوب «داستان عشق» (۱۹۷۰) ساخته آرتور هیلر با بازی رایان اونیل و الی مک گرو و با موسیقی جاودانه فرانسیس لی دسامبر امسال ۵۰ ساله می شود.

رایان اونیل و الی مک گرو دو ستاره فیلم «داستان عشق» به مناسبت پنجاهمین سالگرد این عاشقانه محبوب سینما با مجله «تاون اند کانتری» گفتگویی انجام داده اند.

در بخشی از این گفتگو هر دو بازیگر تاکید می کنند شیمی بین شان همچنان بعد از گذر ۵۰ سال برقرار است.

مک گرو می گوید: یک روز بعد از اکران «داستان عشق» دیالوگ های فیلم در سراسر منطقه، آمریکا و حتی جهان رد و بدل می شد، واقعا شگفت انگیز بود. (دیالوگ: «معنی عشق اینه که هرگز نگی متاسفم.» یکی از مشهورترین جمله های فیلم است.)

گفته می شود دانشگاه هاروارد جایی که شخصیت رایان اونیل در فیلم دانشجوی آنجاست، از سال ۱۹۷۰ به این طرف هرساله برای دانشجوهای جدیدالورود، فیلم «داستان عشق» را نمایش می دهد.

رایان اونیل که برای بازی در فیلم «ماه کاغذی» نیز شناخته می شود، درباره این اثر می گوید: «داستان عشق» همه چیز به من اعطا کرد.

«داستان عشق» که روایتگر عشق پرشور دو جوان به نام‌های جنیفر و الیور است، در سال ۱۹۷۰ بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در جهان فروش کرد و توانست ۷ نامزدی اسکار به دست آورد. این فیلم هم اکنون در سرویس هولو و آمازون قابل دسترسی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جمهوری آذربایجان با کمک سیستم‌های تسلیحاتی ترکیه، شهرهای قره‌باغ را آزاد کرد

ش دسامبر 5 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: جمهوری آذربایجان با کمک سیستم‌های تسلیحاتی ملی و بومی ما ظرف تنها ۴۴ روز به اشغال ۳۰ ساله شهرهایش توسط ارمنستان پایان داد و آنها را آزاد کرد. خلوصی آکار طی سخنانی در مراسم بهره‌برداری از مرکز طراحی و تحویل اولین موتور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000