نمایش شاهکارهای کاخ باکینگهام برای عموم مردم

5fcb9d4959003_5fcb9d4959005

شاهکارهایی از مجموعه هنری کاخ باگینگهام در نمایشگاهی برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش خبر فوری و به نقل از رویترز، تابلوهای نقاشی از «روبنس»، «ون دایک»، «کانالتو»، «رامبرانت» و سایر هنرمندان بزرگ که معمولا از دیوار سالن‌های بزرگ کاخ باکینگهام آویخته می‌شوند در نمایشگاهی برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شوند.

با اینکه پیشتر برخی از گردشگران حین بازدید از کاخ از این مجموعه هنری از فاصله دور بازدید کرده بودند اما این نمایشگاه جدید به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا این تابلوهای نقاشی را از نزدیکتر تماشا کنند.

تابلو نقاشی «کشتی‌ساز و همسرش» اثر «رامبرانت» که گران ترین تابلو نقاشی خریداری شده توسط «جورج چهارم» محسوب می‌شود اخیرا در گالری ملکه به نمایش گذاشته شده بود اما این نمایشگاه جدید فرصت تماشای مجموعه عظیمی از آثار هنری کاخ باکینگهام در کنار یکدیگر را فراهم کرده است.

کلاس موسیقی اثر یوهانس ورمیر

از بین آثار قابل توجه این نمایشگاه به تابلو نقاشی «کلاس موسیقی» اثر «یوهانس ورمیر» که در حوالی ۱۶۶۰ خلق شده است می‌توان اشاره کرد.

این نمایشگاه که با عنوان «شاهکارهایی از کاخ باکینگهام» از روز جمعه در گالری ملکه واقع در لندن آغاز به کار کرده است تا ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مینی باغ دیواری هوشمند/ عکس

ش دسامبر 5 , 2020
مینی باغ دیواری هوشمند موسوم به «Gromeo» یکی از ایده‌های جالب برای تغییر فضای خانه است. این باغ دیواری می‌تواند فضای باز را به خانه یا محل کار شما وارد کند. به نظر می‌رسد می‌توانید بدون هیچ تغییر خاصی در زندگی، طبیعت را در کنار خود داشته باشید: _این سیستم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000