حداقل حقوق کارکنان دولت ٧٠٠ هزار تومان افزایش خواهد یافت

5fca8fb111320_5fca8fb111322 حداقل حقوق کارکنان رسمی و پیمانی و بازنشستگان و وظیفه بگیران در سال آینده ۷۰۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت.

بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در قالب لایحه بودجه سال آینده کف حقوق کارکنان رسمی و پیمانی و همچنین بازنشستگان و وظیفه بگیران در سال ۱۴۰۰ برابر با ۳ و نیم میلیون تومان در ماه خواهد بود.

بر این اساس حقوق دریافتی این دسته از افراد از مالیات نیز معاف میشود چراکه در لایحه بودجه میزان معافیت مالیاتی برابر با ۴٨ میلیون تومان در سال یا به عبارت دیگر ۴ میلیون تومان در ماه تعیین شده است. میزان افزایش حقوق کارکنان دولتی و بازنشستگان در لایحه بودجه ١۴٠٠برابر با ۲۵ درصد تعیین شده است. مشروح کامل خبر را بخوانید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۷۳ درصد از پایتخت‌نشینان، محدودیت‌های کرونایی را نقض می‌کنند

ج دسامبر 4 , 2020
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: هفته گذشته در پایتخت، آمار نقض محدودیت‌های کرونایی ۷۳ درصد بود که نگران کننده است. علیرضا زالی در خصوص اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای در کشور برای مقابله با کرونا و تغییرات آن از روز شنبه، گفت: از هفته گذشته تاکنون برخی محدودیت‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000