روایت احمدی نژاد از سفیری که پول می‌گرفت افراد را به شیعه تبدیل می‌کرد/ ویدئو

سیاسی/ سیاست داخلی 5fc48f37be77f_2020-11-30_09-50 رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: سفیر پیش من آمد و گفت اگر به ازای هر نفر، پانصد دلار به من بدهند، من چند هزار شیعه درست می کنم. گفتم آقا ما به تو نگفتیم برو شیعه درست کن، شیعه ای که تو درست کنی به درد خودت می خورد.

احمدی نژاد گفت: سفیر فرستادیم به یک کشور دویست میلیون نفری که اکثریت آن یا مسیحی هستند یا طبیعت گرا. آن آقا می رفت از برخی پول می گرفت تا آدم ها را شیعه کند

وی افزود: پیش من آمد و گفت اگر به ازای هر نفر، پانصد دلار به من بدهند، من چند هزار شیعه درست می کنم. گفتم آقا ما به تو نگفتیم برو شیعه درست کن، شیعه ای که تو درست کنی به درد خودت می خورد.

به کارش ادامه داد تا اینکه دولت آنجا گفت این فرد دارد اینجا تفرقه ایجاد می کند، اگر او را نبرید ما اخراجش می کنیم!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش بینی آینده بورس تا بهمن /توصیه هایی به سرمایه گذاران بورس

د نوامبر 30 , 2020
علیرضا عظیمی پور- کارشناس مسائل اقتصادی از هفته پایانی آبان ماه ارزش معاملات روزانه بازار بورس و شاخص قدرت خریداران حقیقی مستمراً رو به رشد است. رکود و تا حدودی ثبات در بازارهای موازی مثل طلا، دلار، ملک و خودروهای وارداتی در کنار اخبار سیاسی مربوط به نتایج انتخابات آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000