۲ راهکار برای دریافت کانال های HD/ ویدئو

5fc3a528adb3d_5fc3a528adb3f برای دریافت تصاویر با وضوح و قدرت تفکیک بالا یا همان تماشای شبکه‌های تلویزیونی به صورت HD، لازم است تا شبکه‌های مورد نظر را بار دیگر در گیرنده خود جست‌وجو کنید.

اچ دی سازی شبکه‌های تلویزیونی امروز (نهم آبان ماه) به طور رسمی اعلام و اجرایی شد.

بیش از یک دهه است که استفاده از گیرنده‌های دیجیتالی در کشورمان فراگیر شده و دیگر نیازی نیست تا برای دیدن تصاویری واضح از برنامه های تلویزیونی ساعت ها در پشت بام مشغول تنظیم کردن آنتن‌های قدیمی باشیم. اما تاکنون پخش شبکه‌های تلویزیونی با استاندارد MPEG۴ بوده و اکنون این شکل نمایشی ارتقاء پیدا کرده و به شکل HEVC تغییر یافته است.

قابلیت پخش HD این امکان را به مخاطب می‌دهد تا تصایر را با قدرت تفکیک بالا دریافت کرده و مشاهده کند.

از این پس شبکه‌های یک، سه، ورزش، افق، آی فیلم، خبر، نسیم، مستند، پویا، نمایش، تماشا، ایران کالا و العالم با شکل HEVC هم روی آنتن می‌روند.

برای دریافت این شبکه‌ها به صورت HD باید این شبکه‌ها را بار دیگر در گیرنده خود جست‌وجو کنید اما اگر تلویزیون شما این قابلیت را نداشته باشد باید گیرنده‌ای جدید تهیه کرده و از این امکان بهره‌مند شوید.

ویدئوی زیر توضیحاتی را درباره دریافت شبکه‌ها به صوت HD ارائه می دهد:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خطر خنثی‌سازی طرح مالیات بر خانه‌های خالی

ی نوامبر 29 , 2020
گرانی‌های سرسام‌آور مسکن، خانه‌دار شدن را برای خیلی از خانواده‌های ایرانی تبدیل به رویا کرده است. سیاستگذاری‌های غلط در چند سال گذشته و نبود ابزار نظارتی مناسب بر این بازار آشفته، مسکن را از کالای مصرفی تبدیل به کالای سرمایه‌ای کرده است. در واقع طی این سال‌ها دلالان و مالکان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000