خواننده سرود «خجسته باد این پیروزی» به کرونا مبتلا شد

5fb9eaf44d071_5fb9eaf44d073 محمد گلریز از خوانندگان قدیمی کشور به کرونا مبتلا شد.

این هنرمند در تاغیید خبر ابتلای خود به بیماری کووید ـ ۱۹ گفت: هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برم و ان شاءالله با توکل به خدا و دعای خیر مردم سلامتی حاصل شود.

خبرها حاکی از این است که شرایط جسمانی گلریز رو به بهبود است و با توصیه پزشک، نیازی به بستری بودن وی نبوده است. این خواننده تا دو هفته در خانه قرنطینه خواهد بود.


محمد گلریز از خوانندگان موسیقی سنتی و پاپ ایرانی است. او یکی از خوانندگان دوران دفاع مقدس است و صدایش به عنوان میراث شفاهی ایران در سازمان میراث فرهنگی ثبت شده‌ است. نام اصلی وی محمد علی گلپایگانی است و برادر کوچک‌تر اکبر گلپایگانی (گلپا) است.

سرود «خجسته باد این پیروزی» از این هنرمند پس از سال ها یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس است. به گفته خود گلریز، او این سرود را برای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر خوانده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش‌ها به تشبیه میرحسین موسوی به ترامپ

ی نوامبر 22 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی روزنامه انگلیسی‌زبان تهران تایمز وابسته به سازمان تبلیغات با انتشار تصویری خاص از میرحسین موسوی و دونالد ترامپ به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ اشاره کرد که واکنش‌هایی را در پی داشت. روزنامه «تهران تایمز» با کنار هم گذاشتن تصویر مهندس میرحسین موسوی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000