ضربه کرونا به واحدهای صنعتی! / تولیدکنندگان چوب عدم شناخت پروتکل‌های بهداشتی را خوردند

5fad5e5e9c0b4_2020-11-12_19-40 سرپرست سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران در گفتگو با خبرفوری گفت: در مقطع اولیه شیوع ویروس کووید۱۹، تعداد زیادی از نیروهای متخصص درگیر بیماری کرونا شدند که این امر به رونق تولید ضربه زد.

اصغر مصاحب، سرپرست سازمان صنایع وشهرک‌های صنعتی ایران در این گفتگو به موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی اشاره و اظهار کرد: بدلیل رعایت پروتکل‌ها برخی واحدهای صنعتی و صنایع کوچک برای مدتی تعطیل و در یک مقطع زمانی بخشی از واحد‌ها دچار افت شدند.

وی افزود: عدم آگاهی در برابر چگونگی رعایت پروتکل‌ها و نحوه برخورد با اوضاع بحرانی باعث افت واحدهای صنعتی شد.

مشروح این گفتگو را در ادامه بشنوید و شما هم اگر در یک واحد صنعتی مشغول به کار هستید، از وضعیت رعایت بهداشت در محیط کاری خود برای ما کامنت بگذارید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برای اولین بار اعلام می‌کنم که من هم کرونا گرفته بودم/ دوست دارم پیشرفت کنم، اما نه به هر قیمتی/ از فوتبال چیزی نمی‌دانم ولی نود را می‌دیدم

ی نوامبر 15 , 2020
بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: در چندماه اخیر دچار وسواس شدیدی بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده بودم. مونا کرمی در گفتگو با خبر فوری به ابتلایش به کرونا اشاره و اظهار کرد: برای اولین بار در برنامه شما اعلام می‌کنم که در نخستین روزهای شیوع بیماری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000