حضور «مردی بدون سایه» در دو جشنواره بین‌المللی

5fa51b16b7808_5fa51b16b780a فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در دو جشنواره اروپا و آسیا رقابت می‌کند.

فیلم سینمایی مردی بدون سایه ساخته علیرضا رئیسیان در دو جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا و جشنواره فیلم مالزی به نمایش درمی‌آید.

هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا که امسال با شرایط ویژه کرونایی برگزار می‌شود، امروز جمعه ۱۶ آبان برابر با ششم نوامبر میزبان مردی بدون سایه خواهد بود.

این فیلم در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا به روی پرده می رود. این نمایش دومین حضور این عاشقانه رمزآلود در کشور اسپانیا پس از حضور در فستیوال فیلم شهر مادرید خواهد بود.

ملودرام اجتماعی رئیسیان همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم مالزی که از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه در پایتخت این کشور (کوالالامپور) برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت و در بخش سینمای جهان این فستیوال آسیایی مورد نمایش قرار می گیرد.
لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، نادر فلاح و گوهر خیراندیش بازیگران اصلی مردی بدون سایه هستند و علی قاسمی (پرشیا فیلم) پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سکه شدیداً کاهشی شد و به مرز کانال ۱۱ میلیون تومان برگشت

ج نوامبر 6 , 2020
سکه بهار آزادی که در هفته های گذشته تا نزدیک ۱۶ میلیون تومان صعود کرده بود حالا به حوالی ۱۲ میلیون تومان رسیده و در آستانه ورود به کانال ۱۱ میلیون تومان است. امروز جمعه، سکه قدیم در حدود 11,700,000 تا 11,300,000 تومان و سکه امامی در حدود 12,100,000 تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000