رامبد جوان، روزی که لاغر و جمع و جور بود/ عکس

5f9e513560bce_5f9e513560bd1 رامبد جوان با انتشار چند عکس از خود، از روزهایی گفت که لاغر و جمع و جور بوده است. این عکس‌های جالب، او را با سری بی مو و یک برس در دست نشان می‌دهد.

رامبد جوان، چند عکس جالب از خودش را مربوط به زمان ساخت دو فیلم «ورود آقایان ممنوع» و «نگار» در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او در توضیح این چند عکس نوشته است: «دوست عکاسم که خیلی کارش درست است و سالهاست که می‌شناسمش، محمد اسماعیلی، تعدادی عکس برام فرستاد از دو فیلم «ورود آقایان ممنوع» و «نگار» که ساختم، برای جلد مجله فیلم از من عکاسی کرد. چقدر زود می‌گذرد و چقدر این عکس‌ها و ایده‌هایش باحال و بانمک است.

برای کسی که موهایش را از ته کوتاه کرده، یک برس با مصرف دیگه‌ای مثل کراوات و دستمال‌هایی که به گوشش کرده تا چرت‌پرت‌های روزگار رو نشنود، تا حالش خوب بماند.

و خدایا چه لاغر و جمع و جورم.
می‌دانم به فیلمسازی هم جدی فکر می‌کند.
و این تجربه‌ تصویر و تکنیک‌های تصویری قطعا فیلم‌هایش را شاخص خواهد کرد. منتظر تماشای فیلم‌هایش هستم همیشه.
به صفحه‌اش سر بزنید و عکاسی لذت بخشش را ببینید.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نوزدهمین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی

ی نوامبر 1 , 2020
سیاسی/ بین الملل تظاهرات هفتگی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با سالروز ترور نخست وزیر پیشین این رژیم از سر گرفته شد. این نوزدهمین هفته متوالی است که اراضی اشغالی شاهد اعتراضات با مشارکت هزاران تن در مناطق مختلف است. یک راهپیمایی از میدان پاریس در شهر قدس اشغالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000