حاشیه‌سازی بلد نیستم/ مگر کسی هست مشکل مالی نداشته باشد؟ / طرفدار رونالدو و یوونتوسم

5f9bd1db263b8_2020-10-30_12-12 اینفلوئنسر معروف اینستاگرام کشور درخصوص تعریف این واژه گفت: اینفلوئنسر به معنای تاثیرگذار است و از این کلمه بدم نمی‌آید.

محسن ایزی در گفتگو با برنامه سرنا به روزهای کرونایی اشاره و اظهار کرد: شاید هیچکس در روزهای ابتدایی کرونا باور نمی‌کرد که سخت‌ترین ویروس قرن است و فقط باید مراقب باشیم تا واکسن این ویروس ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این ایام زودتر به اتمام برسد تا مردم از این روزهای سخت که توام با فشار اقتصادی است، بیرون بیایند.

این هنرمند کشورمان که نام و نام خانوادگی‌اش حاشیه هایی داشت، گفت: نام و نام خانوادگی‌ام در شناسنامه، محسن ایزی است که ایزی نام منطقه‌ای در شهرستان سبزوار است.

در ادامه گفتگوی کامل و جالب محسن ایزی را ببینید:

نسخه باکیفیت گفتگوی خبر فوری با محسن ایزی را اینجا ببینید: badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش مصرف شیشه به بهانه کیفیت رابطه زناشویی است

ی نوامبر 1 , 2020
مدیرعامل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 (سازمانی مردم نهاد و فعال درحوزه ترک اعتیاد و…)درجدیدترین گفت‌وگویش به نکته‌ای اشاره کرده که بازتاب زیادی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است. «حسین دژاکام» از افزایش مصرف شیشه توسط زوج ها برای افزایش توانایی جنسی خبر داده و گفته: «متاسفانه این روزها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000