فراخوان آزمون استعدادیابی دانشگاه صنعتی شریف

5f9d71c64b3a1_2020-10-31_17-46

امروزه بسیاری از نوجوانان و جوانان برای یافتن توان تصمیم‌گیری در امور تحصیلی و شغلی خود به دنبال پاسخ‌هایی جامع و نقشه‌ی راهی مشخص و راهگشا می‌گردند تا از ابهامات ذهنی خود بکاهند و آینده‌ای روشن‌تر برای خود رقم بزنند.

امروزه بسیاری از نوجوانان و جوانان برای یافتن توان تصمیم‌گیری در امور تحصیلی و شغلی خود به دنبال پاسخ‌هایی جامع و نقشه‌ی راهی مشخص و راهگشا می‌گردند تا از ابهامات ذهنی خود بکاهند و آینده‌ای روشن‌تر برای خود رقم بزنند. در این زمینه وجود بستری برای کشف استعداد ها و ارتقای توانمندی های این آینده‌سازان هر روز پراهمیت‌تر می‌گردد.

به همین منظور دانشگاه صنعتی شریف از تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند به شناخت استعدادها و ارتقای توانمندی‌های خود برای شرکت در آزمون استعدادیابی دانشگاه صنعتی شریف دعوت به عمل می‌آورد.

بدین وسیله ابتدا سطح آمادگی هر یک از شرکت‌کنندگان در قالب یک تست دقیق و علمی سنجیده می‌شود. این تست، با سنجش و ارزیابی افراد (در مقایسه با دیگران) نقاط ضعف و قوت افراد را به طور جامع شرح می‌دهد و راهکارهای عملیاتی‌ای را به منظور تقویت نقاط قوت هر فرد و اصلاح نقاط ضعف او تبیین می‌کند.

شایان ذکر است که راه حل‌های تحلیلی و توسعه‌ای که دانشگاه صنعتی شریف ارائه می‌دهد مستقل از شرایط تحصیلی فرد است و ارتباط مستقیمی با نقاط قوت و ضعف سیستم آموزشی کشور ندارد.

این تست استعدادیابی برای هر ویژگی در هر مهارت، راهکارها و استراتژی‌هایی را در راستای توسعه و بهبود آن ارائه می‌کند. در ادامه این پروژه ضمن سرمایه‌گذاری عمومی روی شرکت‌کنندگان، با امید به ساختن و تربیت افراد برجسته و متمایز برای آینده‌ی کشور، مستعدترین و مناسب‌ترین افراد را هماهنگ با اهداف و چشم‌انداز دانشگاه صنعتی شریف تحت سرمایه‌گذاری‌های خاص تربیتی-آموزشی دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه شریف قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت شریف استار اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام نمایند.

آدرس سایت شریف استار نیز به شرح زیر می‌باشد:

https://kutt.it/S9Ekbc

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عزاداری پرستو صالحی در تولد ۴۳ سالگی اش/ ویدئو

ش اکتبر 31 , 2020
بازیگر فیلم اعتراض در صفحه اینستاگرام خود در جشن تولد ۴۳ سالگی‌ اش خبر از عزادار شدن و مستجاب نشدن دعایش داد. پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " جهانم بی تو جهانی دگر شد … پارسال همچین شبی اومدم دنبالت بیارمت شام خونمون، زنگ زدم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000