“آپارات” براساس کدام عنوان مجرمانه، مجرم تلقی شده؟

5f9d0f6e06b51_5f9d0f6e06b53 یک حقوقدان و متخصص حقوق رسانه گفت: من نمی‌دانم مقام محترم رسیدگی کننده این فیلم را با چه عنوان مجرمانه ای، جرم تلقی کرده و استدلال حقوقی این رأی چیست.

کامبیز نوروزی در گفتگو با خبرفوری گفت: من نمیدانم "آپارات" براساس کدام عنوان مجرمانه، مجرم تلقی شده؟

وی افزود: جهان ارتباطات در بستر وب کاملاً تغییر کرده و با نگاه کلاسیک و سنتی نشریات کاغذی نمی‌توان این عرصه را مدیریت کرد. این بستر از طریق ایجاد محدودیت و ایجاد کنترل‌های مستقیم قابل مهار نیست.

این متخصص حقوق رسانه گفت: انتشار بعضی موارد در هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست، مانند انتشار تبلیغات مواد مخدر و کودک آزاری. اما برای موارد دیگر با اعمال کنترل سانسور و روش‌های تنبیهی نمی‌توان محیط را مدیریت کرد. با این رویه فقط شرایط حقوقی محیط وب و پلت فرم‌ها مغشوش می‌شود و امکان هر گونه مدیریت از آن‌ها گرفته می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همه شاعران بزرگ زیر یک سقف/ از شاملو، اخوان و آتشی تا مشیری، نادرپور و رویایی

ش اکتبر 31 , 2020
شب‌های شعر خوشه که در سال ۱۳۴۷ در تهران برگزار می‌شد، مهم‌ترین گردهمایی شاعران نوگرا بود. شاید زمانی که اندک‌شمار شاعرانی در تشییع نیما یوشیج شرکت کردند و تشییع او بازتاب مختصری در مطبوعات داشت، کمتر کسی باور می‌کرد کمتر از 10 سال بعد شب‌های شعری برگزار‌ شود که بیشتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000