وزیر بهداشت: تصمیمی برای تعطیلی حرم‌ها نگرفته‌ایم / صحن‌ حرم‌ها همچنان باز است

5f951c514dac0_2020-10-25_10-03

وزیر بهداشت گفت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی حرم‌ها ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

سعید نمکی در خصوص تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی حرم‌های متبرکه، اظهار داشت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی این اماکن مقدس ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

وی افزود: کماکان صحن‌ حرم‌ها با نظارت های بهداشتی باز است و ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری، عدم تجمعات باز صحن‌ها نظارت خواهیم داشت.

نمکی با بیان اینکه محدودیت‌های اعلام شده برای یک هفته اجرایی خواهد شد و وضعیت را بررسی خواهیم کرد، افزود: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت محیط صورت خواهد گرفت.

وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که واکسن‌های آنفلوآنزا چه زمانی در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد، اظهار کرد: مسؤولان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این محموله‌ها به کشور وارد شود و امیدواریم طی روزهای آتی این اتفاق رخ دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سطح متفاوت ویروس کرونا در بدن کودکان مبتلا

ی اکتبر 25 , 2020
دانشمندان آمریکایی اعلام کردند سطح کووید ۱۹ در بدن کودکان آلوده به این ویروس بطور معناداری با یکدیگر متفاوت است. ویروس کرونا همچنان در حال گرفتن قربانی در سطح جهان است. تاکنون بیش از ۴۲ میلیون نفر به این ویروس مبتلا و از این میان، یک میلیون و ۱۵۰ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000