آخرین وضعیت ۲ میلیون دوز واکسن آنفلوانزای جمعیت هلال احمر

5f927ce66242a_5f927ce662435

رئیس جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت دو میلیون دوز واکسن آنفلوانزا که تحریم‌ها مانع از ورود آن به کشور شده است، توضیحاتی را ارائه داد.

کریم همتی درباره آخرین وضعیت واکسن آنفلوانزا که تحریم ها مانع از توزیع آن ها شده است، اظهار کرد: دو میلیون دوز واکسن آنفلوانزا قرار بود از سوی جمعیت هلال احمر در بین مردم ایران توزیع شود که تحریم های ظالمانه کشور آمریکا مانع آن شده است.

او در ادامه بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد ورود واکسن آنفلوانزا و توزیع آن بین مردم کشورمان باشیم و این مشکل حل شود تا مردم برای تهیه این واکسن دچار مشکل نشوند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اگر باز هم به هر دلیلی واکسن آنفلوانزا در بین مردم توزیع نشد، هموطنان باید آن را ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا بدانند و کم کاری از جانب ما یا وزارت بهداشت نبوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بایدن: ایران، چین و روسیه بهای دخالت در انتخابات را خواهند داد/ ترامپ: در حالیکه جو بایدن داشت ملافه و بالش می‌فروخت من با تانک مقابله می‌کردم/ ۲ برادر شما از ایران پول دریافت کردند

ج اکتبر 23 , 2020
سیاسی/ بین الملل سومین و آخرین مناظره انتخاباتی دو رقیب اصلی ریاست جمهوری آمریکا شامگاه پنج‌شنبه در نشویل ایالت تنسی آغاز شد و سوال اول مجری، درباره بحران شیوع کرونا در آمریکا بود اما این مناظره سوال هایی هم در زمینه موضوع های مرتبط با امنیت ملی و تاحدودی سیاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000