دستگیری اراذل و اوباش در ایلام ۱۱۵ درصد افزایش یافت

5f8ff4c602aaf_2020-10-21_12-13

جانشین انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۱۵ درصدی دستگیری اراذل و اوباش در این استان طی سال جاری خبر داد.

سرهنگ شهاب عزیز زاده در میزگرد علمی با موضوع بررسی چرایی شکل گیری اراذل و اوباش در ایلام، اظهار کرد: جنبه‌های مختلف علل و عوامل بوجود آمدن زمینه‌های شرارت در یک فرد و تبدیل شدن آن به اراذل و اوباش و راهکارهای کنترل و مقابله با این موضوعات از محورهای این میزگرد است.

وی با تشریح اقدامات نیروی انتظامی در سه بخش شناسایی، اخذ تعهد و دستگیری اراذل و اوباش، افزود: رشد ۴۵ درصدی شناسایی اراذل و اوباش در سطح ۲ و ۳ و افزایش ۱۱۵ درصدی دستگیری اراذل و اوباش را در استان شاهد هستیم.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ۲۵ دستگاه بر اساس تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی متولی کار فرهنگی هستند و باید برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد شوند، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی در حوزه فضای مجازی باید بستر و شرایط لازم برای نظارت بیشتر را فراهم کنند.

سرهنگ عزیززاده یادآور شد: با گسترش سازمان‌های مردم نهاد زمینه مشارکت بیشتر جوانان در فعالیت‌های اجتماعی فراهم خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرگ ۵۰۰ هزار نوزاد در جهان به خاطر آلودگی هوا

چ اکتبر 21 , 2020
بررسی‌ها نشان می‌دهد که هوای آلوده سال گذشته میلادی (۲۰۱۹) به مرگ ۵۰۰ هزار نوزاد در جهان منجر شده است. آمارها حاکی از آن است که سال گذشته آلودگی هوا موجب مرگ زود هنگام نزدیک به ۵۰۰ هزار نوزاد در ماه نخست تولد شده که بیشتر موارد مرگ و میر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000