رد کلیات ساختار جدید شهرداری توسط اعضای شورا

5f8c0fa3297a8_5f8c0fa3297ad

رئیس شورای اسلامی تهران دلایل مخالفت اعضای شورا با کلیات ساختار جدید در شهرداری تهران را تشریح کرد.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی تهران در پایان جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد:نظر شورای شهر این است که شهر تهران و کلان شهر‌ها حداقل ۲ هفته تعطیل جدی شود؛ ما در گذشته برای آلودگی هوا شهر تهران را یک تا ۲ روز تعطیل اعلام می‌کردیم؛ خوشبختانه امروز موضوع مهمی در صحن بررسی شد، بیش از ۲ سال ساختار جدید در شهرداری به صورت لایحه به شورا ارسال شده بود؛ شهرداری نیز تصمیم گرفت که لایحه را استرداد کند، ولی چون با تاخیر نامه خود را ارسال کرد، اعضا هم با کلیات آن مخالفت کردند.

هاشمی افزود:یکی از دلایل مخالفت با کلیات تغییر مفاد آن بود، بعد از بررسی این لایحه موضوع خیرین مسکن ساز مطرح بود، طرحی بود که می‌تواند با توجه به مشکلات تامین مسکن در جامعه مفید باشد. بحث آخر لایحه گردشگری بود که آن هم به نتیجه نرسید.

کلیات اصلاح ساختار شهرداری تهران با ۱۱ مخالف و ۸ موافق رد شد

کلیات اصلاح ساختار در شهرداری تهران پیش از ظهر امروز با رأی اکثر اعضای شورای اسلامی شهر تهران رد شد.
گفتنی است؛ کلیات اصلاح ساختار شهرداری تهران با ۱۱ مخالف و ۸ موافق رد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک نوجوان ۱۴ ساله مدعی ارائه راهکار مقابله با کروناویروس شد

ی اکتبر 18 , 2020
یک دانش‌آموز ۱۴ ساله آمریکایی، پژوهشی در مورد کروناویروس انجام داده که ممکن است بتواند به مقابله با این ویروس کمک کند. "آنیکا سبرولو"(Anika Cebrolu)، دانش‌آموز ۱۴ ساله اهل ایالت تگزاس، در رقابت‌های علمی "۳M Young Scientist Challenge" برنده شده است. افرادی که به مرحله پایانی این رقابت‌ها رسیدند، بین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000