حاشیه‌سازی برای دولت با نامه لغو شده/ ۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی است و نه کرونایی+سند

سیاسی/ دولت 5f8ae66f7bc1f_2020-10-17_16-11 ۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.

در هجمه برخی رسانه‌ها که هفته قبل با انتشار نامه‌ای علیه دولت شکل گرفت، مخالفان ترجیح دادند راوی نصف ماجرای کمک ۱۲۰میلیارد تومانی دولت به دانشگاه شهید بهشتی باشند و همان روایت را هم تحریف کنند!

مخالفان دولت به دروغ گفتند تخصیص این کمک به دستور روحانی و با امضای نوبخت از محل بودجه یک میلیارد یورویی (صندوق توسعه ملی) برای مقابله با کرونا است. این ادعای کذب در حالی مطرح شد که نامه مذکور حدود سه ماه قبل لغو شده بود.

ماجرا این بود که رییس‌جمهور ضمن موافقت با درخواست و نامه دکتر نمکی وزیر بهداشت، با کمک به دانشگاه شهید بهشتی جهت ساخت و تکمیل یک ساختمان برای دانشکده فناوری‌های نوین موافقت می‌کند و تخصیص را نوبخت در ۳۰ تیر ۹۹ ابلاغ می‌کند (نامه شماره ۱). اما کمی بعد رئیس‌جمهور طی دریافت گزارشی مطلع می‌شود منبع کمک از بودجه مقابله با کرونا در نظر گرفته شده که بلافاصله دستور اصلاحش را می‌دهد و نتیجه‌اش نامه شماره (۲) است که ششم مرداد امضا شده و منبع تخصیص هم از ردیف کمک‌های تملکی می‌شود.

با این حال بسیج دانشجویی و رسانه‌های وابسته ترجیح دادند بر طبل خالی بکوبند و بر ابلاغی مانور بدهند که خیلی پیشتر لغو و ابلاغ جدیدی جایگزینش شده بود و همچنان به دروغ اصرار دارند که رئیس‌جمهور از منابع کرونا برای امور غیر کرونا استفاده می‌کند!

سوال اینجاست که رئیس‌جمهور با کدام زیاده‌خواهی‌ها و درخواست بودجه کدام نهاد مخالفت کرده که اکنون برای کمک به یک دانشگاه برای ساخت ساختمان یک دانشکده، اینچنین مورد هجمه قرار می‌گیرد؟!

photo_2020-10-17_11-32-24 (2)

photo_2020-10-17_11-32-24

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صاحبان مشاغل برای دریافت وام کرونایی ۴ روز مهلت دارند

ش اکتبر 17 , 2020
صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا، برای ثبت نام جهت دریافت تسهیلات تنها تا پایان مهر ماه مهلت دارند که طبق اعلام وزارت کار، این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. پس از شیوع کرونا و به مخاطره افتادن وضعیت کسب و کار کشور اعلام شد که تعداد بنگاه‌های آسیب دیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000