منع تردد در ۵ کلانشهر تا ظهر فردا ادامه دارد

5f8acc29221b5_5f8acc29221b8

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی و منع تردد در ۵ کلانشهر توضیح داد.

سردار حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگویی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و منع تردد در ۵ کلانشهر اظهار کرد: در بین شهرهای تهران و کرج به لحاظ شرایط خاصی که وجود دارد، محدودیت ترددی را قائل نشدیم.

وی افزود: ورودی و خروجی‌های تهران و چهار کلانشهر دیگر توسط همکاران بنده کنترل می‌شوند و از خروج خودرو‌های آن شهر با پلاک بومی و از ورود خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی ممانعت به عمل می‌آید.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که در طول این چند روزی که از اجرای این طرح گذشته ما تقریبا ۲۰ درصد کاهش تردد را در محور‌های مواصلاتی در این ۵ کلانشهر را شاهد هستیم.

وی افزود:خوشبختانه با همکاری خوبی که همه‌ هموطنان داشتند، هم تردد کلی در سطح کشور و هم تردد در محدوده‌ی این ۵ کلانشهر (تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه) کاهش را نشان می‌دهد.

حسینی تصریح کرد:این طرح تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه ادامه دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حمله موشکی به ۲ شهر جمهوری آذربایجان و کشته شدن ۱۳ غیرنظامی

ش اکتبر 17 , 2020
سیاسی/ بین الملل یک مقام جمهوری آذربایجان امروز (شنبه) اعلام کرد، شمار افراد کشته شده در حمله موشکی به شهر گنجه این کشور به ۱۳ تن رسیده و حدود ۴۰ تن دیگر زخمی شده اند. به گزارش خبر فوری، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حکمت حاجی‌یف، مشاور ریاست جمهوری آذربایجان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000