زن تاجر آمریکایی مدعی رابطه با نخست وزیر انگلیس شد

سیاسی/ بین الملل 5f8ace1fc486e_2020-10-17_14-27 یک زن تاجر آمریکایی مدعی شد با نخست وزیر انگلیس رابطه داشته است.

طبق گزارش رویترز؛ یک زن کارآفرین در حوزه فناوری مدعی شده زمانی که بوریس جانسون نخست وزیر فعلی انگلیس شهردار لندن بوده، با او ارتباط داشته است. جنیفر آرکوری به روزنامه انگلیسی دیلی میل گفته زمانی که جانسون شهردار لندن بوده، بارها او را با کلمات و جملات بسیار احساسی بمباران می‌کرده است. بوریس جانسون دو بار ازدواج کرده و در زمان ارتباط با این زن آمریکایی همسر مارینا ویلر بوده است. آنها اکنون از هم جدا شده‌اند.

آرکوری گفته رابطه او با جانسون بسیار عمیق بوده است. نخست وزیری انگلیس تاکنون به ادعاهای این زن تاجر واکنش نشان نداده است. دفتر نظارت و بررسی‌های پلیس در سال ۲۰۱۹ پرونده‌ای در مورد ارتباط جانسون با این زن و اعطای هزاران پوند پول و امکانات به او باز کرده بود.

گفتنی است جانسون از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ شهردار لندن بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چالش‌های ساخت سریال امام رضا (ع) در ۲۰ سال قبل

ش اکتبر 17 , 2020
سریال «ولایت عشق» ۲۰ سال قبل با موضوع زندگی و شخصیت امام رضا (ع) ساخته شد و همانند سریال های مذهبی دوران خود با چالش هایی جدی از جمله ایفای نقش و نمایش ندادن چهره‌ معصومین (ع) مواجه بود. فرخ نعمتی در سریال «ولایت عشق» نقش امام رضا (ع) را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000