آخرین وضعیت یوزپلنگ‌های منتقل شده به توران

5f8a77cad315e_5f8a77cad3161

مدیرکل دفتر مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست درباره آخرین وضعیت یوزپلنگ‌های منتقل شده به توران توضیح داد.

شهاب الدین منتظمی با اشاره به ابلاغ دستور العمل‌های خاص برای باغ وحش‌های کشور اظهار کرد: به صورت ماهانه باغ وحش‌های کشور در حال رصد هستند و تا سه هفته دیگر پاسخ استان‌ها درخصوص رعایت و عدم رعایت باغ وحش‌ها به دستورالعمل‌ها به سازمان محیط زیست داده خواهد شد.

او با اشاره به اینکه دستورالعمل‌ها شامل شرایط نگهداری، تغذیه، قفس‌ها و … می‌شود بیان کرد: باید این موضوع بررسی شود که باغ وحش‌ها چقدر توانسته اند که دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه تعطیلی باغ وحش‌ها راه حل مناسبی برای مقابله با باغ وحش‌های غیر استاندارد نیست، گفت: در صورت عدم رعایت باغ وحش‌ها به قوانین، با رعایت ملاحظات زیست محیطی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منتظمی درباره آخرین وضعیت یوزپلنگ‌های منتقل شده به توران، عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی دارند و منتظر هستیم تا ببینیم کوشکی در شرایط تکثیر می‌تواند باردار شود یا نه با اینکه می‌دانیم برای کوشکی سخت است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خواستم به خانمی تذکر بدهم، ترسیدم مرا به باد کتک بگیرد / پول لوازم آرایش دارند، پول یک ماسک ندارند؟

ش اکتبر 17 , 2020
پروانه معصومی که خودش ساکن شمال کشور شده، از دست مسافرانی که به استان‌های شمالی رفته اند، بسی عصبانی است و می‌گوید:خواهش می‌کنم بفهمید ما چه می‌کشیم از دست هموطنانی که برای یک روز تعطیلی به شمال هجوم می‌آورند. این بازیگر در گفت‌وگو با خبر فوری تاکید دارد که خودش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000