۲ خطای آمریکا در ترور سردار سلیمانی/ حمله به عین الاسد تنها انتقام خودرو حامل حاج قاسم بود

سیاسی/ سیاست داخلی 5f89af26a9816_5f89af26a9819 دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام سخت از قاتلان سردار حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین در بخشی از سخنرانی خود در «پنجمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت» با اشاره به ماجرای ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حمله به عین الاسد تنها انتقام خودروی حامل سردار سلیمانی بوده انتقام سردار سلیمانی و همراهان آن بسیار بزرگتر خواهد بود.
وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی دو خطا کردند، یکی هدف قرار دادن خودرو سردار و خطای دیگر هدف قرار دادن خود سردار؛ انتقام خودرو با شلیک ۱۳ موشک گرفته شد اما انتقام خون سردار سلیمانی بزرگتر از آن است، خود آمریکایی ها می دانند و می ترسند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنگل‌های گچساران پس از ۳ شبانه روز همچنان در آتش می سوزند

ج اکتبر 16 , 2020
بخشدار مرکزی گچساران گفت: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات این شهرستان پس از سه روز همچنان ادامه داد. "فرج الله استلاحی" در گفت و گویی افزود: این آتش سوزی در ارتفاعات مشرف به شهر دوگنبدان در ضلع شمالی پتروشیمی پس از سه روز همچنان ادامه دارد.وی در خصوص علت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000