تصادف جان خبرنگار بوشهری را گرفت

5f898880ba099_5f898880ba09b شب گذشته خبرنگار و فعال فرهنگی بوشهری، "نامجو زحمتکش" به علت سانحه رانندگی به رحمت ایزدی پیوست.

مرحوم زحمتکش بیش از ۱۵ سال به عنوان خبرنگار رسانه های مختلف در جنوب استان به ویژه بخش بردخون شهرستان دیّر فعال بوده است.

وی شب گذشته در مسیر بازگشت به دیارش شهر بردخون در شهر شبانکاره و در حالی که برای خرید از خودروی خود پیاده شده بود و عرض خیابان را طی می کرد با یک خودرو تصادف کرده و جان خود را از دست داد.

مجید خورشیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر طی پیامی با تسلیت درگذشت این خبرنگار نوشت: "خبر تاسف بار درگذشت فعال رسانه ای و فرهنگی استان بوشهر و شهر بردخون جناب آقای نامجو زحمتکش موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

مرحوم زحمتکش سالها خالصانه زبان گویای مردم بردخون بود و همواره در فعالیت های فرهنگی و رسانه ای خود دغدغه مشکلات و کمبودهای این دیار را داشت.فقدان آن عزیز از دست رفته برای مردم بردخون و رسانه های استان بوشهر اندوهی سترگ را به بار آورده است.

اینجانب به نوبه خود درگذشت مرحوم نامجو زحمتکش خبرنگار فداکار و متعهد بردخونی را به خانواده ایشان، مردم بردخون و اهالی رسانه استان بوشهر تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن مرحوم صبر و بردباری مسئلت دارم."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

‌شهادت مدافع امنیت‌ حین انجام وظیفه در پایگاه دریابانی قشم

ج اکتبر 16 , 2020
استان‌ها/ هرمزگان فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت یکی از افسران جوان مرزبانی استان، از پایگاه دریابانی قشم، حین انجام وظیفه و حراست از مرزهای کیان اسلامی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق خبر داد. سردار حسین دهکی در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز اکیپ گشت دریایی پست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000