ادعای ارمنستان: ۱۲۰ نظامی آذربایجان در ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند

سیاسی/ بین الملل 5f89646cd9a0d_5f89646cd9a10 رسانه‌های ارمنستان در آماری به نقل از مقام‌‌های این کشور مدعی شدند، جمهوری آذربایجان طی ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۱۲۰ سرباز را در درگیری‌ها بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی از دست داده است.

به رغم باقی بودن آتش‌بس بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان روی کاغذ، درگیری‌ها بین دو طرف ادامه دارد و هر طرف، دیگری را به نقض این‌ آتش‌بس متهم می‌کند.

«آیسور» و دیگر رسانه‎‌های ارمنستانی امروز جمعه مدعی شده‌اند که جمهوری آذربایجان طی روز گذشته حداقل ۱۲۰ تن از سربازانش را در درگیری‌ها از دست داد.

بنا بر این ادعا، جمهوری آذربایجان در ۲۴ ساعت گذشته یک پهپاد، ۶ خودروی زرهی و یک فروند جت خود را هم از دست داده است.

در گزارش ادعایی آیسور آمده است: «از زمان شروع درگیری‌ها علیه آرتساخ (منطقه قره‌باغ کوهستانی)، جمهوری آذربایجان ۱۸۱ پهپاد، ۱۶ بالگرد، ۲۱ جت، ۵۵۲ خودروی زرهی و ۵۹۵۹ نیروی خود را از دست داده است».

ادعای رسانه‌های ارمنستانی درباره این تلفات و خسارت‌ها در حالی مطرح شده که مقام‌های جمهوری آذربایجان پیشتر بارها ادعاهای ارمنستان را رد کرده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازیکنی که با ضربه توپ کشته شد!

ج اکتبر 16 , 2020
جورج کلونی بازیگر درام «کالیکو جو» شد که با اقتباس از رمانی از جان گریشام ساخته می‌شود و احتمال دارد کارگردانی آن را نیز خود برعهده بگیرد. جورج کلونی و گرنت هسلوف تصمیم به ساخت فیلمی بر پایه رمان درام بیس‌بالی «کالیکو جو» نوشته جان گریشام گرفته‌اند و احتمالاً کلونی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000