علت تفاوت آمار فوتی‌های کرونای استانداری و شورای شهر تهران، چه بود؟

5f871e3812a8b_5f871e3812a90

موج سوم کرونا، بیمارستان‌های شهر تهران را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده است، در این میان اما اختلاف نظرهایی میان مسئولان تصمیم‌گیرنده شهر وجود دارد.

براساس آنچه استاندار تهران اعلام کرد، ۱۲ مهر در پایتخت ۶۸ نفر بخاطر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند؛ بیشتر از ۳۰ درصد آمار روزانه فوتیان کرونای کل کشور. البته حتی این احتمال وجود دارد که این تعداد در تهران بیشتر هم باشد، چراکه روز گذشته ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، اعلام کرده بود که ۱۳۶ نفر قربانی کرونا شده‌اند.

خداکرمی درباره علت اختلاف بین آمار اعلام شده توسط خودش و استانداری به می‌گوید: «آنچه وزارت بهداشت اعلام می‌کند برمبنای تشخیص قطعی کروناویروس است، در بهشت زهرا جوازهای قطعی و مشکوک به کرونا منتشر می‌شود، آنچه من اعلام کردم مجموع کسانی است که دفن شده‌اند که یا قطعا کرونا داشتند یا به این بیماری مشکوک بودند. استاندار درست می‌گوید، آمار رسمی همان ۶۸ نفر است. این که من آمار اعلام می‌کنم صرفا به این دلیل است که مردم بدانند شرایط چگونه است و بیشتر رعایت کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کف حقوق بازنشستگان کشوری به ۳.۵ میلیون تومان رسید

پ اکتبر 15 , 2020
مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در تکمیل آن‌چه در ابتدای سال صورت گرفت با کمک و حمایت دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شد. اکبر شیرمحمدی افزود: جداول حقوق در این زمینه تهیه و دستورالعمل‌های اجرایی نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000