از ابتدای اپیدمی کرونا هیچ وقت وضع به این بدی نبوده /سفرهای بعد از کنکور منجر به وضع کنکونی شده است

5f85d0d6490e6_2020-10-13_19-37

عضو کمیته علمی کرونا تاکید کرد: سفرهای بعد از کنکور منجر به وضع کنکونی شده است، فقط عملکرد مردم می تواند وضع قرمز کرونا را کنترل کند.

مینو محرز با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور در گفت‌وگو با خبر فوری گفت: ماسک زدن، شست و شوی دست و از منزل بیرون نرفتن سه اصل اساسی پیشگیری از کرونا بوده و هست.

وی با بیان اینکه سفر نرفتن و عدم تجمع می‌تواند در جلوگیری از شیوع کرونا موثر باشد، تاکید کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا هیچ وقت وضع شیوع بیماری به این بدی نبوده است.

عضو کمیته علمی کرونا عنوان کرد: سفرهای بعد از کنکور منجر به وضع کنکونی شده است، فقط عملکرد مردم می تواند وضع قرمز کرونا را کنترل کند.بیمارستان ها جای بستری بیماران جدید ندارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راه اندازی ۵ اتوبوس سیار خدمت رسانی به کودکان کار

چ اکتبر 14 , 2020
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی ۵ اتوبوس سیار ارائه خدمات به کودکان کار و در معرض آسیب خبر داد. سید مالک حسینی در مورد راه اندازی مراکز سیار ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان و در معرض آسیب، گفت: بررسی ها نشان داده که بعضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000