چندین طرح تروریستی در شرف وقوع در عربستان خنثی شد

سیاسی/ بین الملل 5f85b8c0afba9_5f85b8c0afbac ریاست امنیت کشور عربستان اعلام کرد، چندین طرح تروریستی را که در آستانه اجرا در این کشور بودند، ناکام گذاشته است.

ریاست امنیت کشور عربستان در توییتر بر خطر تروریسم به عنوان "آفتی که مخل امنیت است و جان و اموال مردم را تهدید می‌کند" تاکید کرد.

ریاست امنیت کشور اشاره کرد: تلاش‌های امنیتی منجر به ناکام گذاشتن تعداد زیادی عملیات تروریستی در شرف وقوع با استفاده از ۴۹ تن مواد منفجره شد.

ریاست امنیت کشور عربستان از همه شهروندان خواست اطلاعات مربوط به تروریست‌ها را با این نهاد در میان بگذارند.

امنیت کشور عربستان اشاره کرد سازوکارهای تروریستی در به وحشت انداختن مردم متعدد هستند که وحشتناک‌ترین و خطرناک‌ترین آن مواد انفجاری محسوب می‌شوند که ویرانی در مقیاسی عظیم بر جای می‌گذارند و تعداد زیادی از افراد را به صورت بی‌هدف و بی‌هیچ فکر و توجهی می‌کشند.

این گروه‌های تروریستی تلاش می‌کنند مواد منفجره بیشتری را به دست آورند و آن‌ها را به رغم خطرات وجود آن در مناطق مسکونی تولید و انفجارهای مجرمانه‌شان را اجرایی کنند و حتی نمازگزاران را با کمربندهای انتحاری هدف بگیرند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرح دوباره مسکن استیجاری روی میز شهرداری و دولت

س اکتبر 13 , 2020
چراغ سبز امروز حناچی و اسلامی، مسکن استیجاری را که سالهاست بر سر زبانها افتاده به اجرا نزدیک کرد. هرچند هنوز توافقنامه یا قراردادی در این زمینه به امضا دولت و شهرداری نرسیده است. احداث مسکن استیجاری به منظور کنترل و ساماندهی بازار مسکن از زمان مسئولیت عباس آخوندی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000