وزیر راه به مجلس احضار شد

سیاسی/ مجلس 5f85a56a2e4ff_2020-10-13_16-32 رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس در ادامه گفت: ما هفته آینده که شروع به کار مجلس پس از تعطیلات دو هفته‌ای است حتما سؤال از وزیر راه وشهرسازی و توضیح از وزرای مربوطه را می‌خواهیم.

سیدکریم حسینی به دنبال اعتراض شب گذشته مجمع نمایندگان خوزستان در نشستی که به صورت ویدئوکنفرانس با رئیس‌جمهور، وزیر جهادکشاورزی و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه پس از ارائه آمار غلط و گزارشات ناصحیح وزیر راه به رئیس‌جمهور در خصوص سیل در استان‌های سیل زده و به ویژه استان خوزستان و وضعیت این استان تاکنون هیچ انعکاس و واکنشی از وزارت راه و شهرسازی، ‌وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها نداشتیم.

وی افزود: متاسفانه تاکنون هیچ انعکاسی از مسئولان اجرایی و استانی وجود نداشته و ما قطعا این مسئله را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس در ادامه گفت: ما هفته آینده که شروع به کار مجلس پس از تعطیلات دو هفته‌ای است حتما سؤال از وزیر راه وشهرسازی و توضیح از وزرای مربوطه را می‌خواهیم.

حسینی ادامه داد: قطعا وزیر به مجلس احضار شده و موظف است به مردم نمایندگان آنها در خانه ملت پاسخ دهند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بورس امروز را سبزپوش تمام کرد/ ارزش سهام عدالت، امروز ۲۲ مهر ۹۹

س اکتبر 13 , 2020
رشد ۱.۱۳ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۱۶۲ هزار و ۱۰۱ تومان افزایش یابد. بورس تهران معاملات امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه را با رشد ۱۳۲ واحدی شاخص به پایان رساند و با تداوم حضور در کانال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000