واکنش وزیر آموزش‌وپرورش به محکومیت شلاق برای یک معلم؛

5f856a525951e_5f856a5259522

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به صدور رأی دادگاه برای یک معلم و مدیر کانال تلگرامی در پی شکایت وزارت آموزش و پرورش گفت: مجازات قضایی هیچگاه مدنظر نبوده است.

به دنبال شکایت وزارت آموزش و پرورش از "رضا نهضت" معلمی که با راه انداختن کانال تلگرامی در فضای مجازی به نقد عملکرد وزارت آموزش و پرورش می‌پرداخت، این معلم در دادگاه کارکنان دولت به ۴۵ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

جرم این معلم "توهین به مقامات با بیان مطالب یا ترسیم کاریکاتور توهین‌آمیز" اعلام شده بود.

وزارت آموزش و پرورش , معلمان , وزیر آموزش و پرورش ,

صدور حکم ۴۵ ضربه شلاق برای این معلم موجب واکنش بسیاری در فضای مجازی شد که در نهایت وزیر آموزش و پرورش در تویتی اعلام کرد: "از مدیران وزارتخانه خواستم هر چه سریعتر شکایت از مدیر یک کانال خبری را که در دادگاه محکوم شده است پس بگیرند؛ مجازات قضایی هیچگاه مدنظر نبوده و نخواهد بود؛ ترجیح می‌دهم اثبات حقانیت و عملکرد وزارتخانه و اصلاح رفتارهای نادرست و غیرحرفه‌ای برخی در همان فضای مدنی و رسانه‌ای محقق شود."

وزارت آموزش و پرورش , معلمان , وزیر آموزش و پرورش ,

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زالی: تشویق کادر درمان باید در پیوست‌های واقعی پدیدار شود

س اکتبر 13 , 2020
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به شهادت 200 تن از جامعه پزشکی گفت: مهمترین درخواست امروز ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تا کادر درمان بتواند فرصتی برای استراحت داشته باشند. دکتر علیرضا زالی در مراسم نشست روز جهانی بیهوشی ضمن پاسداشت این روز گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000