ترامپ: اگر پیروز شوم اولین تماس تلفتی‌ام از ایران خواهد بود!

سیاسی/ بین الملل 5f853910cfee3_5f853910cfee5 رئیس جمهور آمریکا گفت: احتمالا اولین تماس تلفنی ای که پس از پیروزی در انتخابات دریافت می کنم از ایران باشد که بسیار مشتاق یک توافق هستند، به دلیل این که میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر 28 درصد است.

دونالد ترامپ شب گذشته در جمع هوادارانش در استفورد ایالت فلوریدا باز هم از اقدام یک جانبه دولتش برای خروج از توافق هسته ای دفاع کرد و گفت: من از توافق هسته ای فاجعه بار دولت قبلی خارج شدم.
ترامپ باری دیگر ادعای انتخاباتی اش را مبنی بر تمایل ایران به مذاکره با آمریکا در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تکرار کرده و گفت: احتمالا اولین تماس تلفنی ای که پس از پیروزی در انتخابات دریافت می کنم از ایران باشد که بسیار مشتاق یک توافق هستند، به دلیل این که میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر 28 درصد است.
بر اساس این گزارش، ادعای انتخاباتی ترامپ در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان تا کنون تاکید کرده اند یپش از این در چارچوب برجام(توافق هسته ای) مذاکراتی طولانی برای دست یافتن به توافقی چند جانبه داشته اند که آمریکا نیز بخشی از آن بود. اکنون با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ای و اعمال تحریم های متعدد اقتصادی تنها در صورت بازگشت آمریکا به این توافق و در چارچوب آن با این کشور مذاکره خواهند کرد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این باره به شبکه راشا تودی گفته بود که با وجود سختی های بسیار در مسیر مذاکراتی که به توافق هسته ای منجر شد، حاضر نیست این توافق را به خاطر رضایت شخصی کسی از بین ببرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حرف‌هایتان فریبکارانه است/ مشکل بزرگ شما این است که تصور می‌کنید مردم نمی‌فهمند

س اکتبر 13 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به جمله ای از حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران به شدت از او انتقاد کرد. مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از یک روحانی صاحب تریبون نقل شده که اخیراً گفته است: «علت پیدایش کرونا گناهان مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000