محمود کریمی: من هیچ اظهار نظری در مورد شجریان نکرده ام

5f846140e4d38_5f846140e4d3a محمود کریمی از مداحان سرشناس انتشار مطلبی به نقل از وی درباره محمدرضا شجریان در فضای مجازی را تکذیب کرد.

طی روزهای گذشته مطلبی منتسب به محمود کریمی در فضای مجازی منتشر شده که در قالب آن مطالبی علیه مرحوم محمدرضا شجریان و پیشینه فعالیت‌های هنری این خواننده فقید موسیقی ایرانی مطرح شده است.

پیرو انعکاس این مطلب که واکنش‌هایی در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای به همراه داشت، محمود کریمی انتشار این نوشته‌ها را به طور کامل تکذیب و اعلام کرده هیچ گونه اظهار نظر، یادداشت و مواضعی از سوی او درباره مرحوم شجریان انجام نگرفته و تمام آنچه به نقل از او در فضای مجازی نسبت به پیشینه فعالیت‌های هنری محمدرضا شجریان منعکس شده، به طور کامل تکذیب می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ستاد ملی کرونا محدودیت سفرها را تصویب کند

د اکتبر 12 , 2020
مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: ستاد ملی کرونا باید مصوبه‌ای برای محدودیت سفرها تصویب کند. کیانوش جهانپور در گفتگو با خبر فوری با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در هفته های اخیر تاکید کرد: کاهش ترددها چه بین شهری و بین استانی موجب کاهش مرگ و میر روزانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000