آشنایی با تشک رویا

5f82e61d04314_2020-10-11_14-31 تشک رویا مدلی از انواع تشک های موجود در بازار هست که توسط برند ایرانی رویا تولید و به بازار ارائه شده است.

تشک رویا مدلی از انواع تشک های موجود در بازار هست که توسط برند ایرانی رویا تولید و به بازار ارائه شده است. رویا یک برند کاملا داخلی است که سال های بسیاری در زمینه تولید انواع تشک های طبی و فنری در داخل کشور فعالیت می نماید و محصولات کالای خواب این برند در ایران از نام نشان زیادی برخوردار بوده و افراد زیادی اقدام به خرید این تشک مینمایند.

تشک رویا دارای مدل های مختلفی میباشد که ما در این بخش تلاش کردیم با انواع مختلف تشک های این برند بیشتر آشنا بشویم.

تشک رویا در مدل های مختلف و برای سنین مختلف طراحی و تولید شده و شما عزیزان می توانید براساس سن و علاقه خود اقدام به خرید تشک رویا نمایید.

تشک رویا با کمک تکنولوژی های روز دنیا و با بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن و به روز و با استفاده از پرسنلی متخصص و فنی و آموزش دیده، توانایی تولید مناسب با شناخت مناسب از بازار روز تشک های طبی و فنری و ارگونومیک مناسب برای بدن انسان امروز را دارد . این مزیت ها باعث تمایز بزرگ تشک رویا در مقایسه با دیگر مجموعه های مشابه در بازار شده است.

فروشگاه اینترنتی خوابکو |
فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضرتخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه اینترنتی جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت های تشک, با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیداکنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان, پرداخت در محل, میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده کالای خواب , خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد .

شماره تماس: 09120696529 – 02537207039

انواع تشک رویا

تشک رویا در مدل های مختلف زیر تولید می شود :

تشک های فنر منفصل
شرکت رویا اولین تولیدکننده تشک پاکت اسپرینگ در ایران می باشد. تشکهای Pocket Spring به دلیل استفاده از فناوری استفاده از فنرهای منفصل یا همان پاکتی به جای فنرهای متصل به گونه ای طراحی و تولید شده اند که هر فنر آن به میزان فشار وارد شده از طرف قسمتهای مختلف بدن فرد ، واکنش نشان می دهد و تغییر حالت خواهد داد، لذا این تشکها براساس ارگونومی و وزن هر شخص قالب و فرم مخصوص به بدن او را به خود میگیرد و از این رو تشکهای بسیار نرم و راحتی برای استراحت های شبانه می باشند.
بیشتر: تشک رویا اولترا پلاس

تشک های اسفنجی رویا ( طبی )
اگرچه در تمامی تشکهای طبی و فنری از اسفنج به عنوان یکی از لایه های اصلی تشکیل دهنده استفاده میشود و از این رو می توان به همه تشکها صفت اسفنجی را نیز طلقی کرد ، اما مشخصه اصلی تشک های اسفنجی استفاده از اسفنج در انواع خاص و با مختلف وزن های مختلفی به عنوان مهمترین بخش این تشک میباشد. از آنجایی که این تشک ها فاقد هرگونه فنر در خود می باشد ، از این رو غلت زدن و هرگونه حرکتی روی این تشک ها به هیچ عنوان موجب تکان خوردن و خراب شدن تشک و … نخواهد شد و به همین دلیل این نوع تشک ها دارای راحتی بسیار زیادی می باشد.
تشک های بونل ( فنری )
در تمام دنیا تشکهای فنری به عنوان یک پدیده مهم در دنیای محصولات و کالای خواببه شمار می روند. این تشکها به لحاظ راحتی یکی از پر طرفدارترین انواع تشک در می باشند. تشکهای فنری رویا با استفاده از جدیدترین فناوری و تکنولوژی روز دنیا در انواع و مدلهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. اسکلت این نوع تشک از فنرهای بافته شده و متصل به هم تشکیل میشود. از همین رو بسیار مقاوم و بادوام هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شایع‌ترین درد ناشی از ابتلا به کرونا چیست؟

ی اکتبر 11 , 2020
فلوشیپ و فوق‌تخصص کنترل و درمان درد گفت: شایع‌ترین درد ناشی از ابتلا به کرونا سردرد است همچنین دردهای استخوانی و عضلانی اطراف ستون فقرات و عضلات می‌تواند برای بیمار کلافه‌کننده باشد. دکتر حسن محمدی همزمان با روز جهانی مبارزه با درد اظهار داشت: یکی از شایع‌ترین علل مراجعه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000