وزش باد شدید در مناطق شرقی کشور

5f82d1ea89390_2020-10-11_13-05

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: این هفته بیشتر مناطق کشور جوی آرام دارند، اما در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت انتظار غبار صبحگاهی را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه از نظر شرایط دمایی مناطق شرق و شمال شرق کشور امروز و فردا با کاهش نسبی دما همراه هستند. ادامه داد: از امروز تا پایان هفته در دیگر نقاط کشور افزایش نسبی دما حدود یک تا دو درجه را داریم.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: طی ۳ روز آینده در مناطقی از استان‌های خراسان جنوبی، شرق کرمان و هرمزگان و همچنین سیستان‌وبلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد‌وخاک در این مناطق وجود دارد.

رفیعی افزود: از بعد از ظهر فردا دوشنبه و طی روز سه‌شنبه دریای عمان و تنگه هرمز با توجه به وزش باد شدید که در این مناطق وجود دارد، مواج و متلاطم است.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صرف تا کمی ابری است و گاهی ورزش باد در آن رخ می‌دهد و حداکثر دما امروز در این شهر به ۲۱ درجه بالای صفر می‌رسد و حداقل دمای امروز مهرآباد ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و پیش‌بینی می‌شود فردا هم همین حداقل دما را در پایتخت تجربه کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از بین مراکز استان‌ها سردترین مرکز استان امروز شهرکرد گزارش شده که حداقل دما در این شهر یک درجه زیر صفر است و دمای بجنورد هم به صفر رسیده و شهر‌های بیرجند، همدان، مشهد و زنجان دمای یک درجه بالای صفر را داشتند.

رفیعی اضافه کرد: گرمترین مراکز استان دیروز بندرعباس با حداکثر دمای ۳۷ درجه بالای صفر و بعد از آن اهواز با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بوده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تسهیلات مناسب برای مشمولان وظیفه متاهل

ی اکتبر 11 , 2020
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مشمولان وظیفه نگران افزایش خدمت نباشند. امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پوراظهار کرد: برای مشمولان وظیفه متاهل تسهیلاتی در دست اقدام داریم که جزئیات آن به زودی به اطلاع مشمولان میرسد. رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000