کدام مرجع تقلید درگذشت استاد شجریان را تسلیت گفت؟

5f81e758e4474_2020-10-10_20-24 حساب توئیتری منتسب به آیت‌الله اسدالله بیات زنجانی پیام تسلیت این مرجع تقلید را به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا شجریان منتشر کرد.

متن پیام تسلیت آیت‌الله اسدالله بیات زنجانی به مناسبت درگذشت استاد شجریان به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت فرهیخته‌ی آزاده و هنرمند خوش الحان جناب آقای محمدرضا ‎شجریان را به اعضای خانواده‌، فرزندان محترم و دوستان و دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

‏اینجانب نه تنها هیچ کراهتی بر میراث گرانقدر این ‎استاد ذوفنون ندیدم بلکه آن‌ را عاملی برای توجه به مبدأ عالم، جذبه‌ی ملیح و عارفانه به سمت ارزش‌های والای انسانی و اسلامی و رونقی برای زبان و ‎ادب فارسی یافتم.

‏خداوند ایشان را رحمت کند که با مجاهدت هنری خود عملاً نشان داد که احکام ‎آلات ‌مشترکه، موکول به منافع آنهاست و به سهم خود به تدقیق و تنقیح مؤثر در احکام این عرصه کمک زیادی کرد.

اسدالله بیات زنجانی
قم‌المقدسة
نوزدهم مهرماه ١٣٩٩

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ذوالنوری: هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد/ با تشکیل مجلس جدید، آینده درخشان و روشن در انتظار ملت ایران است

ش اکتبر 10 , 2020
سیاسی/ مجلس رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد، گفت: با تشکیل مجلس جدید و روحیه جهادی مشکلات کشور حل خواهد شد و آینده درخشان و روشن در انتظار ملت ایران است. حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000