گاف عجیب روزنامه سعودی درباره نرگس محمدی!/ عکس

سیاسی/ بین الملل 5f81a706613b0_2020-10-10_15-50 اشتباه یک روزنامه سعودی در انتشار تصویر نرگس محمدی، زندانی سیاسی در فضای مجازی خبرساز شد.

روزنامه سعودی «مکه» روز گذشته در اشتباهی فاحش، عکس نرگس محمدی، بازیگر تلویزیون را به جای تصویر یک زندانی سیاسی منتشر کرد. این روزنامه که قصد داشت خبر آزادی نرگس محمدی (زندانی سیاسی که چهارشنبه شب ۱۶ مهرماه آزاد شد) را بدهد در صفحه یک خود به اشتباه عکس نرگس محمدی بازیگر ایرانی را چاپ کرد. گاف این روزنامه، در فضای مجازی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

گفتنی است؛ نرگس محمدی به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» و فعالیت تبلیغی علیه نظام بازداشت شده بود. او که ۱۰ سال مجازات حبس لازم‌الاجرا داشت با استفاده از قانون کاهش مجازات حبس و موافقت دادگاه، میزان حبس وی به ۸ و نیم سال کاهش پیدا کرد و با پایان محکومیت ۸ سال و نیم حبس، چهارشنبه شب از زندان آزاد شد.

در ادامه تصویر منتشر شده از گاف عجیب روزنامه سعودی را مشاهده می‌کنید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محمدرضا شجریان: ما با روحانیت و دین کنار آمده ایم اما بخشی از افراطیون ما را قبول ندارند/ اینکه به رئیس‌جمهور تذکر بدهید حق توهین به مردم را نداری، در افتادن با کل نظام نیست

ش اکتبر 10 , 2020
آخرین مصاحبه‌ محمدرضا شجریان در تاریخ ۱۷ خرداد ۹۵ را بخوانید. اسفندماه سال 1394 توفیقی به دست آمد تا دیداری با استاد بزرگ، محمدرضا شجریان داشته باشیم. در این دیدار از ایشان خواستیم تا اگر حوصله و فرصتی دارند، پای صحبت‌هایشان بنشینیم و از سال‌های گذشته و اوج و فرود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000