تمدید کنکور نظام قدیم نیاز به قانون جدید ندارد

5f81510f8f615_2020-10-10_09-43

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تمدید برگزاری کنکور نظام قدیم نیاز به قانون نویسی ندارد و باید شورای سنجش و پذیرش در این باره تصمیم‌گیری کند.

محمد مهدی زاهدی درباره وضعیت مشمولان کنکور نظام قدیم، اظهار داشت: برخی افراد تصور می‌کنند که باید برای حل و فصل هر موضوعی، طرحی در مجلس تدوین شود و به تصویب برسد.

وی با تاکید بر اینکه تمدید برگزاری کنکور نظام قدیم نیاز به قانون نویسی ندارد، گفت: در این زمینه به اندازه کافی قانون وجود دارد و نباید با تصویب قوانینی که ضروری نیست، باعث انباشت قوانین شویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمدید برگزاری کنکور نظام قدیم باید توسط شورای سنجش و پذیرش و با هماهنگی آنان انجام شود و نیاز به مصوبه جدید مجلس ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازگشت اسپانیا و فرانسه به جمع ۱۰ کشور اول

ش اکتبر 10 , 2020
شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان به ۳۷ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۲۶ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است. بنابر تازه‌ترین آمارها همچنین ۲۷ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۴۹۹ نفر از مبتلایان به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000