واکنش آلمان به تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران

سیاسی/ بین الملل 5f80774b135c3_2020-10-09_18-14 وزارت خارجه آلمان در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام کرد این تحریم‌ها عملیات واردات اقلام با اهداف بشردوستانه به ایران را بیش از پیش پیچیده می‌کند.

وزارت خارجه آلمان به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد و از آن‌ها انتقاد کرد.

«ماریا آدِبار»، سخنگوی وزارت خارجه آلمان اعلام کرد این تحریم‌ها عملیات واردات اقلام با اهداف بشردوستانه به ایران را بیش از پیش پیچیده می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد کانال بشردوستانه برای تجارت با ایران در زمان کنونی که این کشور با بحران کرونا درگیر است، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سخنگوی این وزارتخانه افزود کشورش با سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران همراه نیست و همواره مخالفت خود را با اجرای آن اعلام کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا پنجشنبه عصر (به وقت تهران) ۱۸ بانک ایران را تحت تحریم قرار داد. در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا در این خصوص اعلام شد این وزارت‌خانه طی رایزنی با وزارت خارجه این کشور نهادهای مالی ایران را برای قرار دادن در لیست تحریم‌ها شناسایی کرده است.

«استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا با اشاره به تحریم بانک‌های ایرانی، مدعی شد این تحریم‌ها با هدف جلوگیری از دستیابی غیرقانونی ایران به دلار بوده و افزود که این تحریم‌ها ادامه خواهد یافت تا ایران برنامه هسته‌ای خود را پایان دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لزوم افزایش حمایت مالی از بیمارستان‌ها/احتمال افزایش محدودیت‌های کرونایی در تهران

ج اکتبر 9 , 2020
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به روزهای سخت کرونایی تهران، حمایت هرچه بیشتر از بیمارستان‌ها برای تامین منابع مالی به منظور استمرار ارایه خدمات به بیماران را خواستار شد. دکتر علیرضا زالی درباره جلسه‌ای که با حضور دکتر جان بابایی معاون وزارت بهداشت، روسای دانشگاه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000