زیدآبادی: خرده احترام صداوسیما به شجریان پس از مرگ استاد، سبک، زشت، زننده و فرصت‌طلبانه است

5f8048998f9f7_5f8048998f9f9 یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درمورد رفتار صداوسیما پس از درگذشت استاد شجریان نوشت: صداوسیما دستگاهی است که گرفتار خشکی و جمود و تعصب شده است.

احمد زیدآبادی نوشت: "صدا و سیما" می‌دانست که استاد محمدرضا شجریان هنرمندی بی‌بدیل است. و حتماً می‌دانست که او در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه محبوبیت کم‌نظیری دارد. و به طور قطع، از بیماری لاعلاج استاد و احتمال وفاتِ او در هر لحظه نیز بی‌خبر نبود. و قاعدتاً می‌دانست که پس از رحلت او، هر چند به اکراه ناچار است خرده احترامی به مقام بلندِ او بگذارد و اندک تجلیلی به عمل آورد! و بی‌شک می‌دانست که پس از سال‌ها بایکوتِ نام و تصویر استاد، این خرده احترام و تجلیلِ پس از مرگ، نزد دوستداران استاد فقید، سخت سبک و زشت و زننده و فرصت‌طلبانه می‌آید و آنها را علیه صدا و سیما برمی‌انگیزد!

پس با این همه دانسته‌های بدیهی، چرا صدا و سیما دقیقاً همین مسیر را رفت؟ و چرا در زمان حیات استادِ فقید از دامنه بایکوتِ سفت و سخت‌اش علیه او قدری نکاست تا پوشش رسانه‌ای ناچیزِ خبرهای مربوط به وفات وی، این همه رسوا و زشت جلوه نکند؟

دستگاهی که تا بدین پایه به خشکی و جمود و تعصب دچار شده است که امکان هیچ پیشگیری و انعطافی حتی برای حفظ منفعت و آبروی خود ندارد، ادعایش در مورد خنثی‌سازی تبلیغات صدها شبکه حرفه‌ای و غیر‌حرفه‌ای خارج از کشور واقعاً که شاهکار است

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش توئیتری عارف به آزادی نرگس محمدی

ج اکتبر 9 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی نماینده مجلس پیشین در یک پیام توئیتری به آزادی «نرگس محمدی» واکنش نشان داد. محمدرضا عارف، در پی آزادی «نرگس محمدی» از زندان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: آزادی سرکار خانم نرگس محمدی موجب شادمانی فعالان جامعه مدنی ایران شده است.وی افزود: ملت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000