تسلیت عبدالله نوری در پی درگذشت استاد شجریان

سیاسی/ سیاست داخلی 5f8026a7a7dca_5f8026a7a7dcd وزیر کشور دولت اصلاحات در پیامی با تسلیت درگذشت محمدرضا شجریان گفت: او نقش فاخر هنری و ادبی خویش را به شایستگی تمام در پیشگاه ملت بفرجام رساند و جاودانه شد.

در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین عبدالله نوری آمده است: با کمال تأسف استاد محمدرضا شجریان خسرو آواز و پر آوازه‌ی ایران پس از تحمل دوران طولانی بیماری سخت با جهان خاکی وداع و جان به جان آفرین تسلیم کرد و انبوه دوستداران و علاقمندان اش را در غمی جانکاه فرو برد.

این پیام می افزاید:استاد محمدرضا شجریان نقش فاخر هنری و ادبی خویش را به شایستگی تمام در پیشگاه ملت بفرجام رساند و جاودانه شد. هنرمند درد آشنایی که در عرصه‌ی ادب و شعر و موسیقی در اوج خویش درخشید و با آثار ماندگار خود و بهره‌مندی از ذوق و حنجره‌ی خدادادی اش چه بسیار جوانان این آب و خاک را از طریق خوانش اشعار عرفانی بسوی معنویت و کمال و اعتماد به خداوند و معرفت و ایمان فراخواند.

این فعال سیاسی از استاد شجریان به عنوان هنرمند فرزانه‌ی که پیمان دوستی و دلبستگی اش را با مردم بست یاد کرد و در این پیام نوشت :اینجانب فقدان غم‌انگیز استاد محمدرضا شجریان را خدمت خانواده‌ی محترم ایشان، همسر گرامی و به ویژه هنرمندان فرزانه همایون شجریان و مژگان شجریان، ملت قدرشناس و جامعه‌ی هنری ایران و فرهیختگان عرصه ادب و هنر تسلیت می گویم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عبدالله عبدالله: استاد شجریان، «میراث مشترک فرهنگی» کشورهای منطقه و فارسی زبان است

ج اکتبر 9 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان درگذشت محمدرضا شجریان، هنرمند و آوازخوان شهیر ایران را تسلیت گفت. «عبدالله عبدالله» در پیوند به درگذشت استاد محمد رضا شجریان، هنرمند و آوازخوان شهیر ایران بیانیه‌ای صادر و درگذشت استاد آواز ایران را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000