پیام تسلیت مشاوران میر حسین موسوی به مناسبت درگذشت استاد شجریان

سیاسی/ سیاست داخلی 5f7f840213d06_2020-10-09_00-56 مشاوران میر حسین موسوی به مناسبت درگذشت استاد شجریان پیام تسلیتی نوشتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

هوالباقی

مرغ سحر و عارف زمانه و صدای زیبا و نادی ربنای ملت ایران، استاد محمدرضا شجریان، پس از نقاهتی طولانی به سمت سرچشمه زیبائی ها کوچ کرد.

مهندس میرحسین موسوی از قدیم در توصیف آن وجود ارزشمند چه دقیق می گفت که اگر شجریان را صرفا یک هنرمند بزرگ بدانیم در حق او کوتاهی کرده ایم، بلکه آن نای الهی دیگر فضائل را با عالی ترین سطح از فراست سیاسی جمع می کند. و او این جنبه از شخصیتش را چه به جا در بحبوحه جنبش سبز به صحنه آورد.

دریغا که دغدغه اجتماعی و دردی که از رنج های مردم به نمایش گذاشت به همان اندازه که بر محبت ملت نسبت به او می افزود بی مهری صاحبان قدرت را برانگیخت.

درگذشت این مرد فرهنگ و ادب را به خانواده و دوستدارانش، بویژه به هنرمندان متعهد مردمی و تمامی ملت ایران تسلیت می گوییم. حق آن است که این هنرمند وفادار به فرهنگ وادب ایرانی در کنار شاعر احیاگر هویت پارسی، فردوسی نامدار بیارامد.

اردشیر امیرارجمند، محمد باقریان، قربان بهزادیان نژاد، سیدعلیرضا بهشتی شیرازی، سیدعلیرضا حسینی بهشتی، سیدمحمدرضا حسینی بهشتی، علی عرب مازار یزدی، ابوالفضل فاتح، فرشاد مؤمنی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام تسلیت مجید مجیدی برای درگذشت محمدرضا شجریان

ج اکتبر 9 , 2020
مجید مجیدی، در پیام تسلیتی برای درگذشت محمدرضا شجریان، تاکید کرد نام و یاد استاد آواز ایران، برای همیشه در قلب‌ها زنده خواهد ماند. مجید مجیدی، کارگردان مطرح و پیشکسوت سینمای ایران، در یک پیام کوتاه، درگذشت محمدرضا شجریان را تسلیت گفت. او نوشت: «تسلیت به جامعه فرهنگی وهنری ایران، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000