بورس هفته بعد چه می‌شود؟

5f7f749c94afa_2020-10-08_23-50 بازار سهام هفته جاری را مثبت به پایان رساند و در نهایت شاخص کل بورس به یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحد رسید. آیا روند مثبت شاخص بورس در هفته بعد ادامه خواهد یافت؟

بازار سهام هفته جاری را مثبت به پایان رساند و در نهایت شاخص کل بورس به یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحد رسید. آیا روند مثبت شاخص بورس در هفته بعد ادامه خواهد یافت؟

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ادامه روند بازار سهام در هفته بعد گفت: هفته بعد احتمالا شاهد روند نزولی بازار سهام در روزهای ابتدایی خواهیم بود و بازار سهام تا متعادل شدن قیمت دلار، نوسانی خواهد بود.

این سخنان درحالیست که از نگاه برخی کارشناسان با توجه به اظهارات اخیر مقامات مسئول از جمله خبر دارا سوم اعلام شده توسط وزیر اقتصاد، افزایش قیمت دلار و تداوم رشد نقدینگی شاخص بورس هفته آینده روند روز چهارشنبه را ادامه خواهد داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام تسلیت داریوش اقبالی پس از درگذشت استاد شجريان

ج اکتبر 9 , 2020
داریوش اقبالی پس از درگذشت استاد شجريان در پیام تسلیتی در اینستاگرام نوشت: یاد، نام و صدایش خاموش نخواهد شد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000