پیام تسلیت سید هادی خامنه‌ای به مناسبت رحلت استاد آواز ایران

5f7f493a93834_2020-10-08_20-45 سید هادی خامنه ای در پی درگذشت استاد شجریان با صدور پیامی نوشت: آن وجود نازنین، همواره در کنار مردم ماند و با وجود برخی جفاها و بی‌مهری‌ها، در پایبندی به عهد خود با مردم، ذره‌ای تردید نکرد.

پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین "سید هادی خامنه ای" به مناسبت رحلت استاد آواز ایران "محمد رضا شجریان" در اربعین حسینی به شرح زیر است:

و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام

درگذشت استاد برجسته و هنرمند بی بدیل، مرحوم "محمدرضا شجریان"، موجب تأسف و تأثر گردید.

ان مرحوم که در خانواده‌ای اهل معرفت و خادم قرآن بالید، عمر خود را وقف خدمت به فرهنگ و موسیقی و ادبیات ایران نمود که جلوه‌ای از عرفان بزرگان اهل معنا بود.

"آن وجود نازنین، همواره در کنار مردم ماند و با وجود برخی جفاها و بی‌مهری‌ها، در پایبندی به عهد خود با مردم، ذره‌ای تردید نکرد."

اینجانب به روح او درود می‌فرستم و این ضایعه را به خانواده و فرزندان و همه بستگان و دوستداران ایشان در ایران و دیگر کشورها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید هادی خامنه‌ای

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکا ۱۸ بانک ایرانی را تحریم کرد

پ اکتبر 8 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزارت خزانه‌داری آمریکا پنجشنبه عصر (به وقت تهران) ۱۸ بانک ایران را تحت تحریم قرار داد. در حال تکمیل… badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000