تسلیت ظریف به مناسبت درگذشت استاد شجریان

سیاسی/ سیاست خارجی 5f7f1b6ab134d_2020-10-08_17-30 وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت استاد شجریان پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر یادگاری که در این گنبد دوار بماند

با کمال تاسف و تاثر‌ مطلع شدم اسطوره بزرگ هنر، موسیقی و آواز ایران زمین و سفیر پر افتخار پارسی گویان جهان، استاد محمد رضا شجریان در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، رخت انا الیه راجعون بر تن کرد، تن خاکی را به خاکیان و جان و دل را به افلاکیان سپرد‌ و از میان ما پرکشید.

برای آنانی که سالها با صدای روحانی این‌ شجره هنر ناب افطار کردند، عمری میهمان مناجات او در سحرگاهان بودند، و همراه همیشگی نغمه های دل انگیزش در خلوت و جلوت، بزم‌ و رزم و ضیافت و سیاحت بودند، محمدرضا شجریان یک نام همواره مانا است.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به همسر، فرزندان و خانواده این هنرمند فقید بویژه جناب همایون شجریان و همچنین دوستداران‌ و علاقمندان ایشان و نیز جامعه هنر و موسیقی، از خداوند رحمان و رحیم مسالت دارم که او را مشمول رحمت خاصه خود و میهمان ضیافت داوودی و نغمه خوانی فردوسیان در سرای باقی بگرداند.

پروردگارا او را رهین الطاف و برکات بی پایان خود بدار.
آمین یا رب العالمین.

محمد جواد ظریف

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گریه دوستداران محمدرضاشجریان با اعلام رسمی خبر درگذشت استاد / ویدئو

پ اکتبر 8 , 2020
برخی دوستداران محمدرضاشجریان با اعلام رسمی خبر درگذشت استاد در مقابل بیمارستان جم گریه می کنند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000