آتش‌بس یک جانبه به دست نمی‌آید

سیاسی/ بین الملل 5f7f0bcb7cdd7_2020-10-08_16-23 رئیس جمهور آذربایجان گفت: آتش بس در ناگورنو-قره باغ بطور یک جانبه به دست نمی‌آید.

الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی یورو نیوز گفت: "آتش بس در ناگورنو-قره باغ نمی‌تواند یک جانبه به دست آید. این تصمیمی است که باید دوجانبه اتخاذ شود. علاوه بر این، این تصمیم باید در محل اجرا شود. "
وی افزود: "همانطور که می‌دانید، ارمنستان در ۲۷ سپتامبر به ما حمله کرد، به مواضع نظامی ما حمله و زیرساخت‌های ما را تخریب کرد و به غیرنظامیان ما حمله کرد. در نتیجه حمله ارمنستان، حدود ۳۰ غیرنظامی ما کشته شدند و در این حملات از موشک‌های بالستیک و بمب‌های خوشه‌ای استفاده شد. ما بار‌ها هدف حمله قرار گرفتیم. در سه ماه گذشته، ارمنستان سه بار به ما حمله کرده است. "

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زاده مهر، خسرو آواز، صدای مردم

پ اکتبر 8 , 2020
محمدرضا شجریان پس از سالها بیماری و چندین بار شایعه درگذشت، امروز در هشتاد سالگی درگذشت. به گزارش خبر فوری، او موسیقی‌دان و خواننده موسیقی اصیل ایرانی بود. وی همچنین خوش‌نویس در خطِ نستعلیق، رئیس کنونی شورای عالی خانه موسیقی ایران، بنیان‌گذار گروه شهناز و مبدع چند ساز موسیقی بود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000