دومین مناظره ترامپ و بایدن مجازی برگزار می‌شود/ ترامپ: در مناظره مجازی شرکت نمی‌کنم

سیاسی/ بین الملل 5f7f05127fcc3_5f7f05127fcc6 دومین مناظره میان نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا مجازی برگزار می‌شود، ترامپ و بایدن از دو مکان جداگانه و دور از هم با یکدیگر مناظره می‌کنند.

کمیسیون دو حزبی مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که دومین مناظره بین «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز ۱۵ اکتبر (۲۴ مهرماه) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بنا بر گزارش شبکه آمریکایی «سی ان بی سی»، کمیسیون مناظره‌های ریاست‌جمهوری آمریکا در این خصوص گفت: «با توجه بر لزوم حفظ سلامت و ایمنی تمامی افراد شرکت‌کننده، دومین مناظره ریاست‌جمهوری به شیوه "جلسه شهری" برگزار می‌شود به طوری که نامزدها به صورت جداگانه از مکان‌های دور شرکت می‌کنند».

این کمیسیون ادامه داد: «مجری مناظره همان "استیو کسکالی" تهیه کننده ارشد و سردبیر سیاسی شبکه سی-اسپن است که در مرکز هنرهای نمایشی آدرین آرشت در شهرستان «میامی-داد» ایالت فلوریدا مستقر خواهد شد و تیم فیلمبرداری کاخ سفید نیز دومین مناظره ریاست‌جمهوری را به صورت زنده پوشش می‌دهند».

این خبر در حالی منتشر شده است که پیش از این «جو بایدن» تأکید کرده بود که در صورتیکه ترامپ همچنان به کرونا مبتلا باشد، مناظره دوم باید لغو شود.

جمعه هفته گذشته (۱۱ مهرماه)، ترامپ از ابتلای خود و همسرش به کرونا خبر داد. وی روز شنبه (۱۲ مهر ماه) با هواپیما به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن منتقل شد و با داروی «رمدیسیویر» تحت درمان قرار گرفت و روز دوشنبه به تشخیص پزشک بیمارستان ترخیص و به کاخ سفید منتقل شد و علیرغم آنکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری به وی توصیه کرده بود که باید به مدت ۱۴ روز از زمان شروع علائم در قرنطینه بماند، کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) به دفتر کار خود در کاخ سفید بازگشته است.

دونالد ترامپ اعلام کرد در مناظره مجازی شرکت نمی‌کند

ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه اعلام کرد در مناظره مجازی هفته آینده با جوزف بایدن، نامزد حزب جمهوریخواه شرکت نمی‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وقتی شیرینی عامل مرگ زودرس شماست!

پ اکتبر 8 , 2020
شکلات و شیرینی از جمله خوراکی هایی هستند که کمتر کسی می تواند در مقابلشان جلوی خودش را بگیرد. اما این خوراکی های خوشمزه مضراتی هم دارند. تقریبا نیمی از افراد علاقه مندی وافری نسبت به خوردن شیرینی و آبنبات و شکلات دارند. خوردن این دسته از خوراکی همانقدر که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000