در خون ترامپ پادتن ویروس کرونا یافت شد

سیاسی/ بین الملل 5f7e1b38894a2_2020-10-07_23-17 نتایج تست پادتن خون دونالد ترامپ مثبت شده و خون وی حاوی پادتن ویروس کرونا تشخیص داده شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که هفته گذشته تست ویروس COVID-۱۹ وی مثبت تشخیص داده شد، دارای آنتی بادی در خون است، وی علائم مشخصه بیماری را پیدا نکرده است و بر اساس گزارش پزشک معالج شان کانلی، وضعیت خوبی دارد.

گزارشی که کایلی مک‌انانی، سخنگوی ترامپ منتشر کرد، می‌گوید: "او بیش از چهار روز است که تب ندارد، بیش از یک روز علائم آن را نداشته است."

علاوه بر این، در این بیانیه اشاره شده است که اکنون نتایج آزمایش نشان دهنده وجود آنتی بادی‌های ویروس کرونا در خون ترامپ است.

همچنین شان کانلی، پزشک ترامپ امروز، چهارشنبه اشاره کرد: علائم حیاتی ترامپ باثبات است و هیچ عوارض ویروس طی بیش از ۲۴ ساعت گذشته در رئیس‌جمهوری مشاهده نشده است.

هفته گذشته تست ویروس کووید ترامپ مثبت اعلام و به دنبال آن ترامپ در بیمارستان بستری و روز سوم مرخص شد. در تمام این مدت، او وضعیت خود را خوب ارزیابی کرد. با این حال، هنوز هم اخباری در رسانه‌ها وجود داشت مبنی بر اینکه، در واقع، ترامپ مشکلات خاصی داشته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر ارتباطات: اینستاگرام فیلتر نمی‌شود

چ اکتبر 7 , 2020
وزیر ارتباطات در پاسخ به این‌که آیا اخبار منتشر شده درباره فیلتر اینستاگرام درست است، گفت: بحثی در این خصوص مطرح نیست. «محمدجواد آذری جهرمی» صبح امروز از دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام خود خواست، سوالاتی که از او دارند را مطرح کنند تا به آن‌ها پاسخ دهد. وزیر ارتباطات عصر امروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000