انتقاد ترامپ از سختگیری سازمان غذا و داروی آمریکا در بحث واکسن

سیاسی/ بین الملل 5f7d89a429117_5f7d89a42911a رئیس‌جمهوری آمریکا از توصیه‌های تازه سازمان غذا و داروی کشورش درباره واکسن کرونا انتقاد کرد و از آن به عنوان یک "حمله سیاسی دیگر" یاد کرد.

سازمان غذا و داروی آمریکا سه‌شنبه با صدور راهنمایی‌های غیر الزام‌آور از تولیدکنندگان واکسن کووید-۱۹ خواست تا دست‌کم دو ماه پس از آخرین تزریق واکسن‌ها به نیروهای داوطلب آنها را تحت نظر قرار دهند تا از ایمنی و اثرگذاری آن اطمینان حاصل کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا توصیه‌های این سازمان معتبر را حمله‌ای برای ضربه زدن به کمپین انتخاباتی خود در آستانه سوم نوامبر قلمداد می‌کند.

ترامپ چهارشنبه در پیامی توییتری نوشت: این قوانین جدید کار سازمان غذا و دارو را برای سرعت بخشیدن به تایید واکسن پیش از روز انتخابات سخت‌تر می‌کند. این توصیه‌ها یک حمله سیاسی دیگر است.

این اظهارات بعد از انتشار گزارش نیویورک تایمز مطرح شد که در آن به نقل از منابع ناشناس گفته شد که مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید از ۲۱ سپتامبر جلوی توصیه‌های مرتبط را گرفته است. در آن تاریخ سازمان غذا و داروی آمریکا این سند را برای بررسی به دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید تحویل داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علائم و نشانه های مسمومیت با ویتامین E

چ اکتبر 7 , 2020
ویتامین E یک ماده مغذی حیاتی برای بدن است که می تواند در غذاهایی مانند تخمه آفتابگردان، آجیل ها و روغن های گیاهی یافت شود. نقش مهمی در گسترش رگهای خونی برای جلوگیری از لخته شدن خون دارد. با این حال، ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000