تداوم بارش های پراکنده در سواحل خزر و دامنه‌های جنوبی البرز

5f7d74552d7de_5f7d74552d7e0

امروز و فردا در سواحل شمال، دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق شمال غرب کشور و همچنین استان‌های کرمانشاه، همدان، قم، و ارتفاعات غرب اصفهان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

امروز و فردا در سواحل شمال، دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق شمال غرب کشور و همچنین استان‌های کرمانشاه، همدان، قم، و ارتفاعات غرب اصفهان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در شمال شرق و مرکز کشور بارش پراکنده و وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز شمال غرب در سایر مناطق ذکر شده بارش ادامه داشته و در لرستان، چهارمحال و بختیاری و برخی مناطق کرمان نیز بارش گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

طی این مدت ارتفاعات البرز و زاگرس از شمال بارش برف دور از انتظار نیست.

شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک رخ می دهد.

در سایر مناطق آسمان صاف و آرام است.

جمعه و شنبه در سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز شمال شرق و شرق کاهش ۴ تا ۶ درجه دما و در شمال غرب افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اما در روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب شرق کشور کاهش ۴ تا ۶ درجه ای دما دور از انتظار نیست و در نوار غربی افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

دریای خزر پنجشنبه و جمعه و خلیج فارس از بعد از ظهر پنجشنبه تا روز جمعه مواج است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مردم همه کمبودها را از عمامه و مذهب می‌بینند/ ویدئو

چ اکتبر 7 , 2020
یکی از علمای قم و نوه آیت‌الله‌العظمی بروجردی گفت: آمدیم ترامپ دوباره انتخاب شد یا بایدن از ترامپ بدتر شد، سرنوشت ۸٠ میلیون ایرانی را به اراده ی آمریکا گره نزنید؛ مردم همه ی کمبودها را از عمامه و دین و مذهب می‌بینند. آیت‌الله جواد علوی بروجردی گفت: بی عملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000