ناهماهنگی مسئولان در اعلام تعویق یا عدم برگزاری کنکور بار روانی منفی روی دانش‌آموزان گذاشت/ کلاس کنکور نرفتم

5f7d6f607c6ee_2020-10-07_11-03

محمدمهدی حیدری‌نسب گفت: استرس ابتلا به بیماری کرونا و ناهماهنگی مسئولان در اعلام تعویق یا عدم برگزاری کنکور بار روانی منفی روی من و سایر دانش‌آموزان گذاشت.

محمدمهدی حیدری‌نسب، رتبه نهم گروه علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری سال ۹۹ با اشاره به تأثیرگذاری کرونا بر روی داوطلبان کنکور اظهار کرد: تعویق کنکور موجب شد وقت داشته باشم که درس‌ها را بیشتر مرور کنم. البته استرس ابتلا به بیماری کرونا و ناهماهنگی مسئولان در اعلام تعویق یا عدم برگزاری کنکور بار روانی منفی روی من و سایر دانش‌‌ آموزان گذاشت.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ رسیدن به رتبه برتر را غیرممکن ندانند، افزود: کنکوری‌ها مطمئن باشند که اگر تلاش مضاعف کنند حتما به نتیجه مطلبی که می‌خواهند، می‌‌رسند.

رتبه ۹ گروه علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری سال ۹۹ بیان کرد: تا یک روز قبل از برگزاری کنکور امید بسیاری داشتم که رتبه برتر آزمون سراسری شوم اما وقتی که کنکور دادم امیدم کمتر شد ولی با لطف خدا توانستم رتبه زیر ۱۰ کنکور را به‌دست بیاورم.

حیدری‌نسب گفت: سه سال دوره دوم متوسطه را در دبیرستان غیر دولتی بودم و برای آمادگی در آزمون سراسری، از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کردم اما کلاس‌های مؤسسات کنکوری را نرفتم و روزانه بین ۴ تا ۱۲ ساعت درس می‌خواندم.

وی با بیان اینکه خانواده نقش مهمی در موفقیت من برای کنکور داشت، خاطرنشان کرد: خانواده کاملاً بنده را در انتخاب رشته ریاضی که رشته مورد علاقه‌‌ام بود، حمایت و از همه لحاظ پشتیبانی و همراهی کردند.

این رتبه برتر کنکور بیان کرد: خبر قبولی در آزمون سراسری به‌عنوان رتبه برتر کنکور را تلفنی از طریق دوستانم مطلع شدم اما باور نمی‌‌کردم تا وقتی که به سایت سازمان سنجش رفتم و مطمئن شدم. برای تحصیل در دانشگاه نیز قصد دارم رشته مهندسی کامپیوتر یا برق را بخوانم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام آمادگی ارمنستان برای امتیازدهی متقابل به‌منظور پایان دادن به مخاصمه در قره‌باغ

چ اکتبر 7 , 2020
سیاسی/ بین الملل نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد کشورش برای پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه قره‌باغ حاضر است امتیازاتی به جمهوری آذربایجان بدهد، اما اعطای امتیاز مشروط به این خواهد بود که طرف مقابل نیز امتیازاتی را به ارمنستان اعطا کند. «نیکول پاشینیان» روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000