خواننده آمریکایی به بی‌مسئولیتی متهم شد

5f7c7f69b1599_5f7c7f69b159b لانا دل ری، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی با زدن یک ماسک عجیب در ملاقات با هوادارانش مورد انتقاد قرار گرفت و خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی از او خواستند از ماسک واقعی استفاده کند.

طرفداران الیزابت وولریج گرنت با نام هنری لانا دل ری، او را به دلیل پوشیدن ماسک توری براق که به نظر نمی‌رسد بینی و دهانش را کاملا پوشانده باشد، در یک مراسم شعرخوانی و امضای کتاب مورد انتقاد قرار دادند. این موزیسین امریکایی آخر هفته با طرفداران خود در یکی از فروشگاه‌های کتاب زنجیره‌ای بارنز اند نوبل در لس آنجلس عکس گرفت. در عکس‌هایش او ماسکی به صورت دارد که به نظر نمی‌رسد در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بتواند کمک کند.

پس از اینکه دل ری تصاویری از خودش با این ماسک در جمع هواداران در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد، طرفداران، این خواننده ۳۵ساله را به بی‌مسئولیتی متهم و از او خواهش کردند که از پوشش مناسب صورت استفاده کند. دل ری هنوز به انتقادها پاسخ نداده است. خواهر دل ری، چاک گرانت ادعا کرد نتیجه آزمایش کرونای این ستاره موسیقی منفی بوده و همیشه فاصله دو متری با هواداران را رعایت می‌کند.

با این حال چندین عکس از این رویداد به اشتراک گذاشته شده که هواداران بسیار نزدیک به او ایستاده‌اند. در این رویداد دل ری به طرفدارانش وعده داد که آلبوم جدیدش در ماه دسامبر منتشر می‌شود. آلبوم قبلی او توسط چندین نشریه از جمله گاردین به عنوان آلبوم سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصویری از فرمانده کل سپاه درکنار یک خانواده شهید معروف

س اکتبر 6 , 2020
سیاسی/ دفاعی فرمانده کل سپاه در آستانه پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی با خانواده این شهید دیدار کرد. در آستانه پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل این شهید با خانواده وی دیدار و گفتگو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000